Reklamační řád - www.boom-vision.cz

Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek internetového obchodu www.boom-vision.cz. Prodávající se zavazuje, že v případě oprávněné reklamace vad zboží učiněné kupujícím, příjme taková řešení, která maximálně zjednoduší a zrychlí vyřízení reklamace.
 
Prodávajícím se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí společnost boom vision s.r.o. IČ: 24835013, DIČ: CZ24835013, právnická osoba zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze v oddílu C, vložce číslo 178744, se sídlem Dušníky 74, 277 42 Obříství, a touto společností provozovaný internetový obchod www.boom-vision.cz.
 
Kupujícím se pro účely tohoto prohlášení rozumí zákazník výše uvedeného internetového obchodu.
 
ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA
 
Záruční doba / odpovědnost prodávajícího za vady pro veškeré prodávané produkty činí 24 měsíců. Lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
 
Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě používání výrobku v rozporu s návodem nenese prodávající odpovědnost za škody vzniklé nesprávným použitím.
 
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním.
 
V případě, že kupující zjistí rozpor mezi zbožím a kupní smlouvou, má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl věc do stavu odpovídajícího kupní smlouvě. S odkazem na požadavky kupujícího lze takto vzniklý rozpor odstranit výměnou věci, opravou věci, poskytnutím přiměřené slevy ze zboží nebo může zákazník od smlouvy odstoupit.
 
  
POSTUP REKLAMACE
 
Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit na adrese boom vision s.r.o., Dušnická 74, 277 42 Obříství, telefonicky na čísle 605 203 203 či elektronickou poštou na adrese info@boom-vision.cz.
 
Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. 
 
Pokud reklamujete zboží písemnou formou, zašlete nám prosím identifikaci nákupu (vaše jméno, číslo faktury nebo objednávky, datum nákupu) a popis závady zboží (pokud je to možné zašlete nám e-mailem fotografii poškození). Obratem budete informováni o zaevidování reklamace a o dalším postupu reklamace, případně adrese, na kterou má být reklamované zboží zasláno. Zboží je třeba zaslat pečlivě zabalené, aby nedošlo k dalšímu poškození zboží při přepravě. Zboží zaslané balíkem na dobírku nemůže být převzato! 
 
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
 
V případě, že reklamace nebude vyřízena v zákonné lhůtě třiceti dnů, má kupující právo na odstoupení od smlouvy a náhradu v plné výši případně právo na uplatnění slevy.
 
Specifikaci všech práv z vadného plnění naleznete v obchodních podmínkách, které jste obdrželi do vaší e-mailové schránky při potvrzení objednávky, a také na našich internetových stránkách www.boom-vision.cz.
 
Odeslat článek známému   Vytisknout